attgra.blogg.se

2024-03-15

Publicerad 2024-03-15 22:50:19 i Allmänt,

Hej Hej imorse vaknade jsg och tänkte jshs vsd fan ska jsg göra idag? Men kom på att det är ju Fredag och då tvättar jsg ju dö jsg ss till hundarna nä nu måste vi gå upp ochvåt upp och äta frukost och sedan ut så vi hinner innan jsg ska tvätta idag, det gjorde vi och jdg tvätta det gick ju jätte bra.jag hade bokat tvättstugan två tiden sp jsg kundevpks till Dollarstore och köpa en ny ryggkliare. Visst hsg fick en j julklapp av syrran men den var så litennoch kom ju bort sp lätt, den hör do decgar op dollarstore var två flugig u en smäll det var både ett skohorn och på andra sidan en ryggkliare, när jag åkte med bussen ifrån port73. Dp pratade jag med en äldre dam sin gick av i Västerhaninge men det var ju lite tur flf dl kom mamma på och såg något stort rosa som stack ut frpn min dollarstore påse, hon frogade vad det flf var? Jsg visade att det var en ryggkliare hon sa men vilken stor. På andra sidan ryggkliare var det ett skohorn, mamma sa men vad bra dl slog starbåt flugor j en smäll flr du vill ju ha ett stort skohorn hsg a jo men precis. Och jag tänkte om jsg åkt till biltema kosrsde en ryggkliarec49kr, inne på Jula kostar den 20kr, visst 29kr skulle ju gott bra om den nu vore slut på dollar den glr 19kr. Men kolla nu är jag så glad....
Jag kom in på dollarst visst jsg kunde frågar de j kassan vart de hade ryggkliare men tänkte de kanske har någon som plockar ut varor eller dp gå in och kolla och dö sirande jag på han den Grekiska killen som jobbar för på dollar dö ftpgade hsgvhonom vart de hade ryggkliare någonstan? Han visade vart jsg kunde gå in och titta och det gjorde jsg dp mig jsg till han den Grekiska killen och sa du skojar med mig den är ju slut...Han log tillbaka och sa nä dö vi har massor kvar och gick ochvkollade dör han a till mig och kom ut med en rosa ryggkliare till mig han frågade om det var en då. Jag menade....? Jag a men SGIT vad är det dä få visade han mig på ena sida. Var det er flo horn och på den andra sidan var det ett skohorn. Jag sa wow vad häftig kaching två flugor i en smäll, fick för mig att den kostade 20kr. Men dö dpg jsg prismärkningen, den kostade hela 10kr. Visst det var ju inne på dollarstore. Har sett på överskottsbolsget hsde den sorten kostat 29kr. Adde de hade ingen kvar på vårat öb. Sp på Jula kostade den 20kr men då var det för en sån där liten som kan komma bort lätt.
Så satte jag mig i bussen för att åka hem och hämta mina hundar och gå till mig.sedan kl18:30 hade jsg bestämt att hämta min tvätt. Hon dom skulle tvätta efter mig idag hon bor över hår frissan hör hemma. Ver vad hon heter men gör inte skriva namn på folk i min Blogg.
Nu skulle jsg ju gå och bädda tror ni inte att han min valp som var valp då jsg fick honom ligger på mig och gossar.anstå jsg ligger med benen upp i soffan och han ligger på mi. Mage på sidan och har burrat ner sitt ansikte i min armhåla.
Och hans mamma ligger mellan mina vader och sover.
Nu har mitt hår torkar för jag tvätta det efterjag  tvätta kläderna.
Nä nu ska jag nog gå och bädda.
Kram kram// Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela