attgra.blogg.se

2024-03-16

Publicerad 2024-03-16 14:01:40 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
Imorse dö sov jsg ochvhundsrns rätt länge till kl.20:20, sedan gick vi upp jsg gav de frukost, gick ut på promenad med den, sen gick vi in efter de gjort sina behov och FP åt jsg min frukost lunch, sedan satte jsg igång och städade. Nu har jsg tagit en liten paus tills golvet torkar, dö ska hsg in i köket ochvköpte igång min diskmaskin dör inne. Jo just det jag ska röja pö mitt soff bord med hsg är bjuder r duktig och slänger inte allt på golvet som jsg gjorde då jag bodde hos mina föräldrar. Utan nu lägger jsg det mesta på mitt soffbord.
Nu ska jsg röja där tycker golvet ser torr ut men hundarna ligger på mig men de flyttar väl på sig när jsg rör på mig.
Flr ikväll då blir det stilla sittande gör då ska vi se  på fångarna på fortet.
Jaja detta är min dag idag.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela