attgra.blogg.se

2024-03-18

Publicerad 2024-03-18 16:39:58 i Allmänt,

Hej Hej!!!
Imorse gick jag upp kl.6:00 och fixade mig till jobbet. Väl på jobbet så hade vi först morgon möte/Samling, sedan gick vi in för att arbeta.
Idag sorterar vi en liten skruv som het trä skruv.
Sp när jsg skulle åka ifrån jobbet till mina hundar fick jag ett sms dör det stod så hör:
GRATTIS PÅ BUSSFÖRARENSDAG. KOM FÖRBI OSS GC OCH HÄMTA DIN PRESENT. VÄLKOMMEN MVH GC PÅ SÖDERTÖRN_____
Men jsg visste att jsg skulle åka direkt ochvtill hand om mina hundar. För jag älskar ju de.
Så jsg åkte med en jätte gullig Chaufför och henne ska jsg åka med imorgon med hoppas jag. Ni får lösa me om det då 
Nä nu ska jsg ta min middag att äta för kl.17:0@ sls hundarna ha mat, sedan ut på promenad.
Kram kram// Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela