attgra.blogg.se

2024-03-20

Publicerad 2024-03-20 18:25:51 i Allmänt,

Hej Hej!!!!( bild först...)
(null)
Hej!!! Titta idag gjorde jag min egna potatis sallad. Flr nör jsg åkte hem frpn jobbet gick jsg av vid centrumet cirka 5 km norr frpn dör hsg bor, gicktill hemköp och köpte creamfraische, mor Annas gurka och glömde dijonsenap men orkade inte åka till Hemköp 5 km norr frpn oss sp hsg tog mig nervik vpr nör köp och köpte creamfraische men nör hsg kom hem dog hsg att det skulle vara gräddfil i men tänkte aha der sorkar väl ingen roll se testade jag att göra med creamfraische och sökt annat som skulle vara j men det blev jätte gott. 
 På mitt jobb idag dog vi på någon konstig film  minns inte vad den hette men den var över driver konstig. Aha nu ör snart denna dagen till ända.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela