attgra.blogg.se

2024-03-22

Publicerad 2024-03-22 17:45:41 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
(null)
Ti k det ståndet i centrumet 5 km Borg om oss där bjöd de på detta;
( hitta inte bilden men det var pö biffkors, när jag gick in till Hemköp var deg en msmms med sin dotter som sa att de ville ha betalt med Swisch sp vi gick in på Hemköp sedan nör jag gick ut gick jag närmare försatt ta kortvuxen detsamma att var varsågod ts gratis. Dö gjorde jsg ju det. Nu vill min hund ha ner vatten.)
Imorse eller mer på natten till idag vdkbadechsg ochvdet min brir dom ör u Grekland just nu sp skickade jsg en AIZk Tora till honom och skrev grattis på födelsedagen till honom och han skrev och drogade omhand skulle tacka ? Jag skickade tummen upp. Då skrev jag över Messenger sova lite till nu. Idag dö fyller lilla bubben hejd 39 år tänk mina dyson dom ör sånna små skruttar. De blir gamla de med.
Idag dp har jag tvättat, jag har ju tvättstugan 13:09-19:00 Så tvötten hinner Torka.
Kl.28:30 ska jag gå ner och hämta tvötten. 
Jag gick ner till tvättstugan kl.12:45 och satte igång min tvött. Då kl.14:00 gick jsg ner till tvättstugan och hängde upp min blöta tvött i torkskåpet, i tumlaren, sedan åkte jag ivög till centrumet ca. ( km mitt frpn oss och dkullr handla hund nat på Hemköp dör,det gjorde jag.
Flr igpr var mina hundar dp duktiga och fick öra torrfoder till middag med. Men jag tycker att det blir ju att öra pannkaka på pannkaka. Visst jsg själv Jan äta samma rätt ett tag med det ör ju jag det.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela