attgra.blogg.se

2024-03-23

Publicerad 2024-03-23 22:17:27 i Allmänt,

Hej Hej!!!!!
(null)

 
( på bilden är det fort Bojard.)
Idag då åkte jag till ett ännu större centrum dör jag gick till dollarstore, köpte lite Feedagsmys flr nu ikväll var det ju fångarna på fortet och det slutade 21:38. Nu är kl.22:09 men jag slutade se ppbfirtet tidigare gick på min tia och borstade tänderna och skulle just fråga om någon hund ville gå ut men då kommer lilla Nonii smygandes och tittar in i dörr hålet där jag sitter så säger jag glatt till honom:
" Nä men vad duktig du är hörde du att jag just tänkte fråga om någon ville gå med ut på promenad...? Då vickade han på svansen jag torkade mig och tog på mig byxorna och trosorna och gick ut och kopplade honom och satte fast i dörren så gick jag ut till mitt vardagsrum och sa till mammase bamse hunden Nobina: kom gumman ska du också gå med ut på en kissning hon titta ju på mig som jag vore dum i huvudet men jag löft upp henne ändå för hon kom ju smygandes mot mig i soffan så jag bar upp henne, ut i min hall och kopplade henne och så gick vi ut på vår kvälls kissning. Der gick ju jätte bra.
Jag slutade ju kolla lite tidigare på fångarna på fortet. Jag vet det går ju i repris imorgon men det får ni höra om då så jag inte berättar om imorgon dagen redan nu.
Nä nu måste vi sova lite. 
Kram, kram// Andrea 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela