attgra.blogg.se

2024-03-24

Publicerad 2024-03-24 20:35:17 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
Natten till idag dö tok spydde min hund Nobina. Jag tänkte usch fy fan men aja idag åkte och handlade med mamma på Icamaxi.
Vi åkte till Zics maxi, sedan gick jag ner och skrev upp mig för att tvätta idag med.så idag tvöttade hsg frpn kl.13:09- kl.19;00 första tvötten körde hsc mina säng kläder, den andra tvätt tiden min madrass i sängen. Men nör vi var och handlade idag dp a hag att jsg mpstd ta ut pengar med mamma frågade vad hsg skulle ta ut pengar till? Jag a vi sjs ju ut med jobbet och äta i veckan. Men det gpr nu läsa om sen do. Mamma sa bra att du kom ihåg Derrida. Jag tyckte också det var bra atg hsg kom ihåg men jag hade nog inte kommit ihåg om jag intf hade det uppskrivet i min mobil. Skrev upp glr att inte glömma. Jsg stod och plockade i varorna nör mamma betalade dina varor dö när hon vad klar vad jag henne packa k hon sa men varför vill inte du? Jag sa sp kan jsg gå och ta ut pengar till vi ska ut och äta iveckan.
När vi kom hem dl bokade jsg ju tvättstugan den första tiden 13:00-16:00 körde jsg kläderna jsg haft i helgen, säng kläderna.
Jo just det hsc skulle köpa en mango juice, den dör stora som var på 1,5l har de inte kvar på Ica maxi sp tyckte mamma att jsg skulle ta den som hette Nsngo zebror men USCH den harvjag testat förut och usch den varvigts enscgod så sa jsg nä den hör sjs jsg ha och tog den jag villervalla då kommenterade mamma något sp konstigt klart du tycker den dör är godare dervärcjy mer socker i den.Jag  tycker jsg tar väl den jag vill ha så hon kan bara hålla smattran. Visstvsrr hon var smal när hon var i min ochvsyrran ålder men då var hon ju stor rökare. Visst jsg har testat att röka några gånger men gillar det ju aldrig riktigt. Så oh nej rökning ör då inget för mig.
Ja just det nu inatt gpr jsg inte sitta uppe för länge/ sent för imorgon är det dags igen.
Ni får lösa ner om den dagen då. 
Jo just det hsc har ju ringt syrran en massa idag, inte förrän nyss så ringde lillpluttan.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela