attgra.blogg.se

2024-03-25

Publicerad 2024-03-25 18:37:39 i Allmänt,



Hej Hej!! B
Idag gick jag upp kl6;00eller nej jag låg kvar i sängen till klockanslog :6:24 sp hopade hsg upp och fixade mig att ta mig till jobbet. Idag kom vi den, den, den ja vag en helfet doko även hon dendpeciella kollegan fsomhar skrivet kosporeba ströjobbs san a dag, tiderdommig men hsg tycker dö at honnösran aldrig kommunen idag kom hon. Me. Hör kontakt person ko i te idag jobbar utlånad tilmetgannar ställe där det fattades personal. Jo dö har vi en praktiks t med rondo kondtugt vann. Sp jag kallade honomfmr Zorro. Tyckte det har ju lättare atg komma ihåg. Nej nej nej ha var Inge snygg men han var lite rolig gör han tyckte ofta jsc sa att jag var klar dö han gick hö till mig och kolla so jag kavketerst rätt osv.
Nä fy vad jag är trött kolla in detta sorterade vi idag;
(null)
Försänkt träskruv tror jsg det hette.
Detta jobbar vi gjort jflera veckor så får se nör vi får in nytt jobb.
Jaja detta var min dag idag.
Jibjust dr den på bilden är inte tagen från jobbet utan den är tagen från nätet.
Kram, kram // Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela