attgra.blogg.se

2024-03-26

Publicerad 2024-03-26 14:56:36 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
(null)

Idag så sorterade vi försänkt/ förstärkt träskruv dom ser ut som den på bilden hör över. Bilden är inte tagen på jobbet utan på nätet. Då hade vi bor första rast pp jobbet och sedan satte vi oss ichvjobbsde sedan sade någon personal minnsvinte vem atg hsg ochvkunde manliga kollega ochven till kvinna skulle gpboch byta om och gå på toa förbi skulle gå ichväta på retsturang på denna:
(null)
Så gick hsg med min kollega som gick med den blixt snabba gruppen, ja det blev jobbigt dp kom en arbetsledare fram till mig ichvdacatg jsg kunde gå ihop med min förra arbetsledare och min manlige kollega om jag inte ville gå med dem. Jag sa okejokej. Så gjorde jag det, det gick ju bra. Dp väl inne på resturangen jsg hade valt krbabrulkecutan feghetens. Igjadevjubintr äta allt för borta sp jsg gjorde dom min nya srbetdkedare brukar göra nör hon är mex skär av den på mitten och ötrevupp en gslvscförcden andra halvan tarvjsg med hem till mig. Jsgboch min manlige kollega hsg döger fö flr jag gpr inte döda bsmn. Vi gjirdecdällsjap ifrån resturangen för gsn bog längst mex vägen flr någonstans, nör han guckbtiln dig på andra sidan bögen då fortsatte jag till bussen och åkte vidare till port73, handlade litfcflrcsedan tog jsg bussen direkt hem. Dp idag fick hänga med mingamla arbetsledare flf min nya ar hon vad utlånad till ett annat ställe men visst der gick ju bra det var inte do att jsg akut behövde ha hennes hjälp med något utan jsg gick bara ihop med henne och min manlige kollega dom inte hellergår så fort.
Men även vi kom fram till resturangen som vi skulle till idag.
Jag tänkte ändra mig ichvtesravhamburgare dom min manlige kollega ochven kvinnligvkollegacttcker är jätte gott. Men jsg gick ju inte ändra mig glr fechsdevjubredan ringt in och bokat den maten. Men visst det gick ju jätte bra. & alls fick det de ville ha eller hade beställt.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela