attgra.blogg.se

2024-03-27

Publicerad 2024-03-27 23:35:17 i Allmänt,

Hej Hej!!!
(null)
Hej Hej idag på jobbet sp sorterade vi dessa skruvar på mitt jobb.
Sedan efter jobbet tänkte jsg om jag skulle gå av i centrumet 5 km norr om för jsg bor men sp längtade hsg dp efter hundarna sp jsg satt kvar och åkte hem. Men hög och häpna jsg har tänkt hela dagen FP till mamma med hundarna sp kunde jag åka till centrumet 5 km norr om mig. Men dö somnade jsg på soffan för att sortera den skruven på bilden var sp sövande, jag vaknade väl kl.21:15 och kom på nä  nu gpr jsg med hundarna och åker med bussen 21:39 men sp träffade vi mamma plbögen i h hon tog hundarna och frogade vart jsg skulle den hlr tiden klockan var väl 21:15. John sa också att det finns ingen affär som är öppet så här sent..? Jag sa jo Hemköp 5 kilometer norr om oss har öppet de stänger kl.22:00. Mamma sa jaja men sp ska du ta bussen, vet du om det går någon snart? Jag sa jaja det gpr en snart. Så mamma tog hundarna och gick till sig, jag gick direkt och fick vänta på den som gick  21:30 och det tar ca 15-20 minuter till centrumet 5km ifrån oss.
Jag var osäker på om jsg skulle hinna men jag hann ta mitt och betala för, packa ihop det jag skulle ha men sp. Örjade der tjuta lät som om någon snott något alltså det ljudet tyckte jag inte om men jag sa till hon i kassan varför tjuter det jsg har inte snott npgot ochvdecandrs berskaevju ockdp till dig i kön...?
Hon sa jo det låter sp som varning för de som är inne i butiken och handlar att vi stänger om 5 minuter eller om hon sa snart jsg minns inte riktigt jsg sa haha hejdå då gick jsg med min opsevpp 7 ton mot bussen ochvåkte hem, gick tull mamma och hon dogjag  var inte borta så länge. Men jag såg vilken jätte fin fullmåne nu på kvällen. Får se om mamma, syrran kan sova inatt. Jag kan alltid göra det ska se om jag hittar en bild på hur månen såg ut och lägga in hör vönta.....
(null)
Jo detta är ennlrbild fast den var ju långt uppe på himmelen och jag på vår planet tellus.
Jag kan ju skriva och Berätta hur jag sov imorgon om jag kommer ihåg. Nu måste jsgvhsr och Birsta tänderna och sedan hö och diva, gö på toa om det kommer något.
Kram, kran// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela