attgra.blogg.se

2024-03-28 ( skärtorsdag)

Publicerad 2024-03-28 17:09:07 i Allmänt,

Hej Hej( just det bild först sen berätta....)
Jo  (null)
Ni ser den juicen med Msngo ochvspeldin den brukade jag köpa på Icamaxi men nu har du slutar med den. Sp igår kollade jsg hela kvällen, ville åka med kvälls bussen och köpa den juicen inne på Hemköp för det stod att de hade den men sp åkte jsg upp dit idag för att köpa den juicen men den var slut. Ville inte åka och kolla i vår coop butik jätvhemma. De r så otrevliga emot mig sp jsg gick in till Coop i centrumet dör vi har Hemköp med dör har vi lite fler butike att kolla k och en liten promenad vög frpn centrumet till Ica om man inte tar bussen/ bilen. Men inne på Coop i er centrumet hade de den dör stora msngobjuicen ihop med apelsin. Dö jsg tog ochvköpte den och åkt glatt hem för att hämta mina hundar ochvhsde gö och visst der gick ju jätte bra. Nu ska jag städa men jsg tar det lite lugnt nu ett tag.
Då sade mamma när hon såg min kasse hände för hon hade en grind öppning flrut åh vadcgott har dyblött en massa chips till mig med. Och just chips tycker jsg inte om så der låter jsg bli.
Men min kompis på bussgaraget i handen tror jsg hsn jobbse påför det var flf hsg bokade ett studie besök med honom, han berättade vilken god potatis sallad gsn hade hemma och berätta vad hsde hade idén ochvvisst det lät ju ute helt fel. Doftpgade hsg om receptet och den hsr Jag också börjat göra och den örväldugt god.
Sjs se om jag hittar en bild på den salladen....
(null)
Ja, dör kom ju bilden.
Haha vad kul imorgon ska mina bebisar leta efter ägg nivågruppera läsa mer om det imorgon. Men idag efter jag handlar både på Hemköp, coop i centrumet 5 km ifrån oss. Dp åkte jsg till mina hundar dom var i ett varsitt rum jos mamna.... Nobina mamma vovve var instängd i tvättstugan hos mamma och syrran.Nonii lill bubben fick springa i hela huset spg att mammas hund lill råttan var instängd i hennes rum men jag lät det bara vara dp och mamma sa att det var bra för hon hade nämligen ett ben framme.
Jaja detta var min dag idag.
Ni får läsa mer vad som händer imorgon.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela