attgra.blogg.se

3024-03-17

Publicerad 2024-03-17 20:57:05 i Allmänt,

( flrst bild sen berätta...)
(null)
Nu ser alla den bilden här över ör den maträtten som jsg skrev ner i min receptbok som jsg gjorde på mitt jobb. Jsg kännde vad det vattnades infunnen nör jsg skrev ner den.+ den var verkligen super dunder jätte god. Hade inte skrivit upp att köpa:
* kycklingfond,
* jordnötter och
*vitlök
Så jsg ringde ner till vårt när köp hör hemma och deras nummer kommer jsg inte ihåg. Men ver om man kollat på deras hemsida på nätet och der stor att de sjs havdes varan sp åker man ner för att klia den ichvfrpgae man någon r nere vsrtvjsg har den varan? Då säger death de har i te den varan men säger man atg på nätet står det atg ni ska ha den...? Dp säger de med snösug röst det ör stora Coop som har den varan. Man orkar ju inte åka runt som en annan galen panna.
Då jag ringde ner och ftpgade om de hade kyckling fond, det hade de dp jag gick med hundarna till mamma och åkte ner med 17:29 bussen och köpte det jsg skulle ha men när jag stod och lagade i ordning maten tror nu inte att jsg höll på att glömma bananerna, jordnötterna och grädden det höll på att bli hem CRAZY!!!!
Men kom ju på det i sista stund dö när jsg tagit upp min mat på min tallrik och skulle sätta mig ochnäta nä men då dåc jsg bananerna 2 sg som låg på min komsyrenaakin på köksbordet så kom jag på just det skiva i en halv banan och ha i min mat nu och lite jordnötter de andra får vara i de stora pannan som jag blandade allt i ochvjälde på lite grädde och kyckling fond, de kryddor som skulle vara k blev jätte gott. Tyckte dp jsg skrev ner receptet dp vattnades servituten ich denna rättvise liks gud dom den lät nä jsg skrev ner den.
Det blev ju en massa disk när jsg gjort denna mat rätten dp jsg startade min köra diskmaskin dom stor och går nu i mitt kök,
Men GUUUD vad skönt efter jsg hade plockat in mind varor så gick jsg och ställde mig i duschen på en gång och duschade håret och hela kroppen spbhsg intf behöver tänka på mer än att gå ichvläggs mig efter jsg varit ut med hundarna. Det låter väl skönt?
Får ju inte lägga mig för sent ikväll sp jsg kommer upp imorgon ochvåt med hundarna som jag skall. VOFF VOFF
Jaja detta vart en lyckad dag iallafall Ska gå och plocka in disken nu så är disken färdig, mpstd gå in i mitt kök plicks ut den rens fusken ich börja med en ny dudjnaskjn men den kör jag imorgon efter jobbet.
Jo just det måste ringa och berätta för mamma en sak...
Kram, kram//Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela