attgra.blogg.se

2019-06-07

Publicerad 2019-06-07 21:32:41 i Allmänt,

Hej o hå alla mina vänner som läser i min blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag är et Fredag opch jag är ju som alltid ledig alla Fredagar fast min mor, syster de var iväg och jobbade tänkte skriva att de var hemma. Men det vr igår de var hemma för det var ju Sverigesnational dag då.
Imorse då jag gick på toa så ha jag redan satt in min tvätt korg för smutsiga kläder in på toaletten för jag tänkte att när jag vaknar kan jag ju lägga i smuts tvätten där i för jag skulle tvätta säng kläderna med.
Men jag ha bokat tvättstugan mellan klockan 13- 16:00 så var jag och hämtade min tvätt den rena kl15:30 fast överkastet till min soffa had inte hunnit torka så jag skrv upp tiden 16:00- 19:00 för det stod ingen uppskriven förrän imorgon kl10-13. Så jag tänkte bäst tt passa på så man tar upp torrt sofföver kast. Vill ju inte sitta i ett som är lite små fuktigt. nej då. 
Nä nu ska jg gå och fixa ett fot bad för dt tycker jag verkligen bhövs för imorgon ska jag göra något som r så kul ihop med min mor och en gamal skol eller klass kompis till henne.
Måste fixa fötterna nu innan det blir för sent.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela