attgra.blogg.se

2019-06-12

Publicerad 2019-06-12 14:39:00 i Allmänt,

Hej o hopp!!!!!
Imorse gick jag upp kl.6:24 för först alarmerae mobilen kl.6:00 så vakne jagsatte mobilen på snoon, somnae sedan om ett itet tg till fast jag log bara i sx minuter sedan hoppade jag upp för jag vet att igger jag lit längr då blir det stressigt iväg, jag lyckas ju glömma någonting.
Så jag had lagt mig ner för att sova lite till till klockan var 6:33 fast jag hoppad upp. Så jag slapp känna stress.
För jag vet att skull jag ha aft tt normalt jobb alltså varit yrkeschaufför som ären dröm för mig som min pappa han körde ju taxi fast han har kört bussn i västerås då han var mycket yngr innan han träffad mamma. Då var dt tidiga mornar och rätt så sena kvällar sa han.
Så jag hoppad upp och tänkte nä vad fasiken jag är snart hemma igen och då kan jag lägga mig och gossa md mina hundar. Myckt riktigtsom idag på jobbt då sorterade jag först någon slags guld spik. Jag frågad min arbtsledare vad det var för skruv, hon var inte så säker själ men den var så fin så den var i guld.
Jo imorse så kom jag ihåg att hon som brukar köra bussen jag åker med kl.8:01 till mitt jobb hon skulle inte komma idag för hon hd tagit ledigt.Hon skulle gå och se sin sons skolavlutning, det kom jag för en gångs skull ihåg mn jag åkte då med 7:50 bussen, henn har jag råkat åka med då jag bara velat iväg till jobbet, inte gå hemma. Men så har jag sett hon som jag brukar åka med i bussen på väg hem till mig då har jag gått av och tagit den bussen hem oosv.
Idag så har min mor passat mina kära hundar, jo just det ni vet idag är det Onsdag och vi på mitt jobb brukad förut städa alltid på jobbet på Tisdagar förut men nu är et ändrat till Osdagar fast jag fick ju skur av bordn i rast rummet för är var dt fullt med kaff fläckar och jag vek ihop filtarna i tysta rummet och lad upp koddarna fint i soffan, städade även av i hyllan där på jobbet.
Sedabn när jag var klar då var dt vår första rast, efter den rasten frågad jag Maria vad jag skulle göra för jag had torkat av gyllan och borden i rast rummet. Hon öppnad tysta rummet för mifg så fick jag städa av där inne, gjorde det fast det tar int så jätte lång tid för mig att städa så sedan fick jag sortera någon slags guld skruv. Den var väldigt fin fastden var n skruv. Eftr det så skulle vi äta sedan had vi vår rast och jag går under dn rasten ifrån jobbet för att ta bussen, åka hem till mina små hjärtan mina bussar Keolis & Nobina oh lilla Arriva fast Arriva bor så länge hos mamma så jag hämtar ju keolis och Nobina. Min mor är ju hemma nu för annars tog jag med alla tr hundana till mig fast mamma sa att dt int behövdes nu. Så jag tog Keolis ochNobina och vi gic hem till oss. Nu är jag rätt slut mn vill hinna skriva här i.
Nu tänke ja sluta så jag hinner vila tt litet tag med. Kram, kram// Andrea
P.S. Imorse så visste jag att in chaufför Nina int skulle komma nu kom jag ihåg dt had älltat dt heladagen för mig själv igår + skrivit upp i min mobils almencka så jag åkte med bussen innan hnnes alltså dn som går 7:45 tror jg den gick eller nätan tio i 8 vr klockan. Men henne har jg råkat åka md förut, hon htr Carina och så har jag sett Nina i mötands buss då har jag hoppat av vid Tunglst tation oc väntt till rätt buss kommer och åkt md Nina som gått 8:01 hemifrån mig. För det är ju dn bussen jg ska ta egnkligen fast jag har några gångeer tagit tio i bussen men har gått av vid Tunglta tation och väntat på rätt buss för kommer jg för tidigt till mitt jobb ett par gångr då il d alltid att jag ska komma så tidigt och dt orkar inte jag.
Jaha ja nu har syrran och hennes pojkvän bråkat ign. De där två bråkar mycket fram och tillbaka de där två men aja dt är ju deras liv, jag bryr mig inte ett skvatt. Men snart  så jäklar.
Aja nu får jag väl lov att sluta för jag pratar med syrrans pojkvän om hur han ska få syrran på bra humör igen osv.
Syrran är sur på sin pojkvän för hon såg n sexy bild på n srie figur tycker det var ju ingen prson så det behvde hon int bli så sur för.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela