attgra.blogg.se

2019-06-21

Publicerad 2019-06-21 19:55:19 i Allmänt,

Hej och åter Hej!!!!!!!!!!!!!!!
Jo nu har Nobina stängt ner linjen 8355 som jg ofta åkt me här hemma. Om jg behövde åk tll länna handelspla vardet så lätt d var det bara att gå på bussen här hemma ( vid änd hållplaten) och åka till nästa ändhållplats fast imorse då jag skulle åka med bussen här hemma till Västrhaninge för längre gick den inte. Visstdet gick bra men då var det busss 844 här hemma som jag fick ta till Västerhaninge, skulle jag vidare så fick jag fråga någon kundvärd vilken buss jg skulle ta om jag skulle till port 73/  Länna handelsplats/ Vega. Fast jag visst ju attjag skull till Västerhaninge och där ta tågt till älvsjö och sedan väl där så skulle jag ta bussen 161 till Bandhagn, sedan ringa syrran eller hennes pojkvän så skulle de beskriva vägn för mig oc det gjorde jag + Vi var välkomna till dem kl.14:00 fast jag var först på plats och åkte i god tid så jag skulle hitta för jag brukar ju inte driva runt i Bandhagen där han bor.
Men det var ganska så enkelt fastjg fråga ändå så jag slapp gå runt runt. Jag tog bussen här hemma inte nummer 835 för den har Nobina garaget stängt av under sommaren ellr så har den ett sommar uppehåll, i västerehaninge tog jag pendeltåget minns inte vart den gick emot om det var mot kungsängen ellr Bålsta men jag sökte på min sl app på mobilen och den sade så här...
 Tag buss 844till västerhninge, i västerhaninge tar du 12.56 tåget och framme i Älvsjökl.13:20. Kl13:30går buss161mot Bgarmossengå av vid Bandhagen. Jag var framme kl.13:43 sedan var det en 6 minuters promenadväg och då ringde jg syrran så fick hon guida mig och det gick jätte bra så jag var hemma hos dm kl.13:45 fast vi var välkomna kl.14:00. Jag frågade om vår mamma och bror kommit än? Syrran sa nej du är först på huset ag tänkte då YIIHAAA tur att jag åkte då jag gjorde för jag visste inte om jag skulle irra runt där och intte veta hur jag skagå osv.
Men det var lätt nu ska jg åka hm till dem och ha middag varje helg. =) Hahaha nä skämt o sido.
Syrran tyckte jag skulle haft mamma och pappa hund med mig men jag skulle ju in i affärn och handla n present till syrran, en till hennes pojkvän så jag lämnade hundarna hemma hos mamma.
Nä nu måst jag skriva om tt klago mål både jag och en annan passgerar som skulle åka med bussen 844.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela