attgra.blogg.se

20024-04-23 &24

Publicerad 2024-04-24 23:19:20 i Allmänt,

Titta titta denna fick jag idag...
(null)
Den svarta flaskan fick jag i Måndags ochvden genom slinkiga idag.
Gick ju upp kl.6:00  idag hade jag ingen lunchbord till jobbet. En kill kompis frpgsde om jsgvtönktr data opbbeatchrn 2&24? Jsg ligvichvsa nä jag badar inte ute.jag satsar på badkaret 2924.
Idag sorterade vi samma spik detta...:
(null)
Alltid trä dkrev som vi hsrvjållg på med i förebrå. jO just dt jag träffade på min Finsla kollega i rummet dör vi har våra SL-kort, jag fick ett nyttt AIK- nyckel band Dp vi pratade om det do berätta jag gör henne att jsg sovit väldigt dåligtvochvoroligt inatten till idag. Hon sa omännnej det varvjubinte bra so frpgadechon om jsg haft stökiga granar jag sa nej låt mig berätta för der var dig jsg drömdebut och du blev galenpannan mig. Hon log ochvde men oj do varför blev jsg galen på fig? Jsg berätta att jsg tagit hennnes sls tillnmaten hon ligger och små skratta lite och sade att det inte gjorde något för den gadevstptt där inne länge. Jsg à jaja okej men jsg kan köpa en nyvtill fig honbtscksde och sa nej köp en till dig du. Vill jag ha mer av en dosen fpr jag väl köpa mer. Jsg tackade att hon inte blev jätte arg för jsg könnnfe mig då dum hon sa der behöver du inte göra. Aja der var skönt att berätta vad jsg gjorpför fel dö nu inatt komme jag nog sova bra.
Godnatt alla önskar// nAndfea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela