attgra.blogg.se

2023-04-08

Publicerad 2024-04-08 17:00:25 i Allmänt,

(null)
Hej Hej!!!!
Imorse givk jag upp kl. Inte 6:00 eller 6:24 men upp kom jag med en jãkla fart upp Och gav hundarna fruits och fixadebmitt i Köpte, Foch sedan hem till mamma Och syrran med Mina nya skor som full de 1 vecka igår.
Så Sade jag till den Arbetsledaren som kom på samma Buss som mig på väg till Jobbet, jag känndevhu Inte ingen Henne först men kom sedan på att der bar hon fröken:
(null)
+1 ( försöker få in en Bilder på en en.) men det fick bli en, en siffra  istället.
Men på Jobbet idag sorterade vi trä skruv.
Det har vi gjort i två eller tre vector nu.
Idag på Jobbet var visst allihopa fär fast visst Inte min konraktboerdon visst även hon Jan June’s blivit djuk eller irkadd bara Inte med att gå till Jobbet jag får fråga Henne sen När hon Kommer tillbaks.
Men jag åkte ifrån Jobbet idag mycket tiding are än Vanligt för mig.
Bara för hag hard bokat en Klippa if Så jag var orilig att Inte hinna i rid men det gjirdevjsg, denna hår Frissan ligger nära där jag bor. 
Nu ser Bilder högst upp hut hon klipptr mig. Visst hon fick Klippa av 5 cm hon visade i doe helm hut dlitbsctopparns car men visst der kändes i mitt hjärta dim Alltid När Msn hår men på att hon klipper bort det slitnschåret men det var ju bäst så håret Kan växa sig starkare igen på nytt. :)
Ja vi pratade lite sllmännt om hut vi first pådjrn osv.
Jo jag fade tid hos Hårfrissan idag kk.14:00.
Men kl13:45 gick jsg ifrån min lägenhet och hade or garbs med, tänkte der fanns vläl en bänk att sutra på där utsnför annals kan jag sätta mig på en Gunga i lekparken ett tag men så såg jag ett par äldre damer som jag brukar träffa När hag är Ute med mina hundar.
Så pratade jsg med de ett tag en av saner a hade var it Och kkippt du hund och jsg kom enters de att Han var dint klippt och berätta att jsg med skulle Klippa mig då frågade en man minns Inte vad Han heter men Han sat Och fika med damerna. Han frågade mig vilken vetrinär jsg skulle Klippa mig hos?
Jag mig Och så snäll tattoo jag skulls hå ich klipoz mig his hår frussan fär då orkade jag varr. Han så Jaja okej. Det stud en bum Tuan försöker hennes asking, jag triddd hon höll oå att Klippa någon Annan då hsg väntade nere his damerna. Me då öppbadevhon sallongrn men jsg vCard ju inte utanför dörren men jag var där fast jsndjd 2 minu/ 49 sekunders gång väg. Ville Inte stress’s henne. Hon Påminnelse mig om något men vad babe det nu igen Aja ha minns Inte Tim tight tror jag. Jo jsg minns men går de om jsg minns den När det är sags att börja på nytt.
Jaja detta var min dag idag. Inorganic är en by dag med bra äventyr.
Jo just der hon gjorde en flärs med min luge fär väl på mitt hår, hon bad mig kom s Och lämnade igen det där spännet ich der garish gjort.
Jag jade ju bara tvlättat av mitt hår lite fort igår efterdom hag skulle ju gå ich klipoz mig idag.
 Jaja detta var min dag.
Kram, kram// Andrea



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela