attgra.blogg.se

2024-04-04

Publicerad 2024-04-04 18:20:00 i Allmänt,

Hej Hej !!! Vänta ett litet tag bara..
Jo det är idag det är den 4 April ville kolla det så jag visste vad jsg skulle skriva om...
* Jo var till ventrumet 5 km norr om mig, handlade på hem köp något minns inte vad och åkte hem igen till mina små pälsklingar Nonii och Nobina.
Minns one vad jag köpte tidigare idag men det var nog något väldigt bra JO, just det köpte ju lönn sirap och kassler till mig och en Keso burk till syrran med. Sedan tog jag mina hundar och gick till mig med min kasse dör ute för mamma hsde en grind förutspå hon tagit bort men visst den var ju näst intill fall färdig. Så gick jag till mig och fixade lite. Så plötsligt blev der kväller och jag gjorde till middag den godaste potatis salladen med köttbullar som jag köpt färdiga. För jsg tycker inte om att hålla på att ta i kött osv. Men potatis salladaden hade jag gjort själv kolla bara in vad gott...:
Nä den bilden ville inte komma med men jaja.
Får ta bilden en annan gång jsg gixar denna potatis sallad för den är verkligen jätte god pricken över i’et om jsg säger så.
Men så åkte jag senare upp till Hemköp som finns ca5km norr från oss ochvde köpte jag glas  gamelfags vanilj med choklad kross. Mamma s när hon såg att jag hade vår skorna på mig när jag kom till henne och lämnade hundarna. Hon sa du kommer ramla jag sa att jag var till deg centrumet tidigare idag och köpte lönnsirap och keso nåde till syrran och en till mig.
Jag har en bild på en glad MSN som tittar på mig när jag lagar mat, det är den bilden jag fick av vår far. Det var en avde bilderna han hade till sitt taxi kort sp jag fick ett för hannvulle ju hrlstvinte vars med på bild men försökte MSN ta ett på honom ville han att man skulle ta bort der, jag gjorde dom hsn sa.
Men sp lotvivlls kvistennåkte jsg tillcentrumet cirka 5 in norr från oss, Köpte glass gsmrldsgs banish med chokladvkriss I så När gladden är slut s ska hag behålla bunker och soars potato’s Dallas en egengjort sim jag Brumaire göra.
Jajaa så vderta var munndag imorgon är en nu dag, Måste sobs nu så jag irk är med Dagerfall unoriginal.
Kram, kram// Andrea





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela