attgra.blogg.se

2024-04-05

Publicerad 2024-04-05 20:47:06 i Allmänt,

Hej Hej!!
Idag här jag tblttat i den grove tvättstugan kk.13:00-19:00, kl12:45 såhasevhsg var it Ute med hundarna och gett de ett varsity Godiva Alltså hund Ben med kyckling på.
Så hag givk ner och Körsbär 2 maskiner en STOR maskin i den Körsbär jag säng kläderna, i den minder maskinen där inne Körsbär jsg kläderna som skulle tvätas i 40 grader. Så När jag satt in tvätten på torn kch i tormtumlaren sedan gick jsg med hundarna Och lämnade till mamma och syrran. Minns jnte Cullen rid men syrran Och jag åkte med Samma Buss, der bar lite kuk jsg åkte till centrumer där vi här Dollarstore. När jag skulle åka hem så hade en Annan satt dig på min plays. Den personnel åkte med help Vägmärken till där jag bor. Så skulle jsg gå av den Chaufför rn Vinland att jag ska momma Från till honom jsg tänkte Jaja vad bull de nu tro...? Så gick jag fram Och han Chaufför rn presenters de sun dotter där fram för mig. Jag älsade på Henne Och Han chauffören att Hans dotter heater Andrea jag så men då är du min trilling. Hon så Joho eller hon log eller små skeatta  lite lätt.
Så gick jag hem till mamma och syrrans hus, syrran jade ju bett mig ta ut dreas hundar på en kissning. Visst der skulle jsg ju ha gjort men mamma hade Edam kom it till sera’s hus så hon så Mer ta Dina hundarna Och gå du, der gjorde jag.
Nä detta var min dag. Han ju hem I tie jag jade ju bokat tvättstugan till kk.19:00 och jag Hann tillbaks innan kk.19:00 car ju tillbaks hem runt kl.17:00. Så jag gick till
Mammas hus och tog Mina hundar, gav de sin mat så gick vi toll oss sen. men syrran och jsg åkte i Sammy Buss, ho hade Köpte något som here:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela