attgra.blogg.se

2024-04-06

Publicerad 2024-04-06 22:28:14 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
Idag här jag städar, mot kvällen eller okej senate run kk.20:09 trot hag Klocka var När jag lämnade Mina hundar till mamma och syrran. Jag jade pratap med mamma och hon bad mig när jag gick till dem att ha Nobinas skärm med mig för den var tydkigen större än den mamma gaze kvar så jag tog Mina hundar och givk till mamma Och lämnade dem. Och hade med mig den skärmen mamma sat på Nobina der bar den ends hon hittaee de men hon visst hon här två skärmar till vårt små hundar. Jag gick ju direkt till mamma för att lämna skärmen. Mamma så nä men va kom du nu redan idag? Ja så ja du pratade ju om trolley kart der står i fasten då. Så lämnade jaomina hundar Och åkte till centrumrt ca. 5hm more från oss.
Så frågade jag en Kille bid namn Melker inne på hemkôp där varr de hade der jag skulle ha Han busses mig med där danns Inte der jag skulle ha de jade bara en massa metal bursar me. Der var Inte der jag skulle ha så jag så att jag går till cooo och kollar där för he än var ju en snäll Kille Och frågade om jag hitter der jsg skulle ha? Jag så men rack jag kollar inne på coop och gjorde der ocg där danns der jsg letade efter .
Så yräffade hag en så trevkig then där inne. Vi stood vid samma massage och vi gick och gjorde sällskap till bussen. Hon frågade hit jag skulle hå mär vi mär made oss Buss blueness jag så bara över bulge. Där bussarna går ocg lite till Vän street och ta bussen hem till Mina dmå kära hundar. Så frågade jsg Henne om hon också skulle åka med någon Buss? Hon så men men hon skulle g hem och så vårt hon nodde men det minns Inte jag.
Fast visst böt Mobil Nummer så vi Jan fika ihop Ute oss. Hon var en jätte snäll och trevkig tjej. Nä nu ska jag it och natt kisss hundarna in an jag gör och lägger mig.de så nu här jag skrivit i min bklogg uallafall. Der är der viktigasre. Jo just der När jag gick till mamma så fick hon den korgen hon satt på Nobina I och med att hon här en bulletin på sin Tass som hon  ligger Och slickar och slickar och åter slickar på den. Men vi fick med en Annan korg till hennes andikte ich dem är en minder korg än den innan.
Jaja detta var min dag idag. 
Kram, kram// Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela