attgra.blogg.se

2024-04-09

Publicerad 2024-04-09 11:16:41 i Allmänt,

Hej Hej 
(null)

idag var jag till Jobbet Och vi kolla de på fortsättningen på filmen Ronja rövardotter.Sedan efter Jobbet stod jag vid hållplatsen närmast Jobbet, åkte och köpte hönökaka som jag brukar ta på kvällen efter jag varit på promenade med hundarna hade ingen igår visst jag blev sur & arg då men bara på mig själv att jag glömt köpa det. Jo vi kollade bara på ronja rövardotter idag, sedan blev det lunch och efter luncheon Så var jag kvar ett  tag fast igår för jag var orolig att hinna ner till frissan. Så jag ville gå direkt efter jag ätit Och de så att min Kontakter person här ju att jag får gå När jag själv vill.  Fast idag satt jag kvar på rast ett tag men sedan efter rasten så åkte jag med jo det var med samma Nummer som jag åkte med till jobbet  fastjag  åkte dit många affärer Från centrum flyttat, gick in på coop där och Köpte mig en förpackning HÖNO-kaka. Sedan gick jag också och köpte en dricka. Så gick jag för att ãka ifrãån centrumet.
Nä nu är jag lite trött och vill vila ett tag. Fast När jag gick till mig med hundarna då såg jag bilen Från GR avloppsrensning.  De får nu läsa om den då det är dags. Nu ringer min Klocka i min kropp att det är dags att diva så nu Måste jag sova. Jo vi såg på fikmför vi hade Inget jobb som det kom ett par killar Från det företagrt och att Kille lämna jobb till oss. De tittles i nu venom dörren där vi går in och jsg Hälsa de på de, de frågade om jsg var personal på jag lovboch sade men men jsg ær brukare och beräta vårt de kunde hitta perdinal.
Kolla in vken trött hund jag här här.....
(null)

Kram kram// Andrea



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela