attgra.blogg.se

2024-04-10

Publicerad 2024-04-10 14:12:11 i Allmänt,

Hej Hej!!!!!
Idag så åkte jag iväg med 7:27 bussen till Jobbet, visst det gick beavisv. Vi var ju slla oå Jobbet fast många fade tagutvledigt för de first att Ranadàn är slut. Men vi var ett par styckrn ändå på Jobbet, idag så dorterade vi detta:
(null)

Det var trä skruv vi sorteradecudag. De vi fick det Jobbet ifrån minns Inte  jo Skandinaviska stängsel var his oss igår med Mer jobb men der gick någran B andra Hobbs Ned. Men jag fick sorters trädpikren på Bilden.
Jo idag då hade mamma satt åk direkt hem och ta Dina hundar, jag så att jsg skulle göra der, frågade om jag skulle ta med dread hundar tilk mig role bara it och kissa av dem? Mamma så meh ta Dina och gä vårt hundarna här varit Ute, dun syster tar hand om vårt hundar. De kan vara sj älva ett tag ta Dina hundar Och gå till dig. Nu sitter jag och smådomnar. Ghh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela