attgra.blogg.se

2024-04-12

Publicerad 2024-04-12 19:44:21 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
(null)
Fick ju en lapp idag av Gr avloppsrensning att de skulle komma immun port idag. De gade skrivitvatt dras atberevblrjsrvkl.08:00. Fast visst det var ju lugnt för mig. Sp ville jag Få dagen att gå lite snabbare men jag ville höra npgot tror jsg och tänkte jo jsg sksvåka till dollarstore även fast jsg har min mens. Jag är ju inte den enda kvinnan i världen som måste ha men. Aja MSN far denjjbiben vecka sedan är det över.. Minns inte hur det blev men jag och syrran åkte ihop där de flyttat alla affärer frpn centrum eller okej delförslag. Men jag gick kubik och köpte lite kvällsmats på dollarstore så frpgadechsg hon i kassa om de hade som förvarings burkar till mat osv. I? Honnkbkassam Milla tror jag hon hette. Hon sa att matlådor har de nere vid engångsartiklar jag och syrran gick ner ihop och vi hittade en förpackning som var lagom stor och det var 2 lådor med lock för 20kr. Kolla får ni se:
(null)
Så hade jsg köpt en laddare som jag kan ladda i bussen. Men syrran råkade säga fel så jag åkte upp gör att reklamera den. Men det var ju strul med dator osv. Dör inne på Claes ovlsson fast den kvinnan hon verkade snäll men hon bad mig komma tillbaks på måndag. För det var sånt strul med kassa apparaterna inne på Claes Ohlson. Men dr ska jagskriva upp nu i min almanacka i mobilen. Jaja detta var min dag idag.
Nu vän hsg på att se på masked singer och de vemoden nya domaren är efter Pernilla Wahlgren.
Jaja detta var min dag idag.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela