attgra.blogg.se

2024-04-15

Publicerad 2024-04-15 20:52:16 i Allmänt,

Hej Hej!!!
Imorse gick jag upp kl.06:00, kopplade hundarna i hallen och gick sedan up till köket och hämtar deras frukost, gav den, gjorde samtidigt iordning min frukost som jsg har med till jobbet. Väl på jobbet så var vi många där. Även hon som ofta är hemma med sinnesintryck osv. Efter jobbet idag så tog hsg mig till butiken Claes Ohlson i centrumet nära där jsg jobbse för att reklamera ett köp jsg gjort för jsg trodde den skulle gå till min mobil men det gjorde den inte dl det gick inte att ladda i busse med den eller vist den gick in i laddar babbel. Men de andre änden gick inte in i min mobil dö jag tackar den killen som jobbade på Claes Ohlson minns inte vad han hette men han var snäll och hjälpte mig hitta en rätt sladd till mobilen så jsg kan ladda mobilen i bussen. Fast hsn på Claes Ohlson idag sa att egenkligen fickbhsn inte ta emot sp dör förvjsg hade förstört förpackningen dö den där hållaren som den sladden hängde ombes borta jsg a nej den är inte borta vänta jsg har den bibelstudium fickan som jsg lsde ner om jsg skulle behöva lämna tillbaks hsn sa men vad perfekt då jsg fick mina 140kr!tillbaks men sp kom jsg på nät jsg tänkte hänför ifrån just FAN här inne på Vlaes Ohlson garvade ju den goda prosit som de inte köper in längre på Ica maxi nämligen pepsi med lime smak visstvden tycker hsgvpkte godare än pepsi Lemon fast visst absolut godast ör ju produkter MANGO den är jsg såld i.
Då köpte jsg det för. Men kolla in vilken jävlig lapp vi fick från jobbet idag...:
(null)
Jo just det idag på jobbet har vi sorterar dessa...:
(null)
Jaja träskruv ( HM intf idag igen...? Jo vi har in gott in annat jobb dp do gpr vi sorters dess träskruvs, jag tror de som är arbetsledare på vårat jobb sitter ochvlppnar allt som vinodlare ihop och öser i en bunke så vi får göra samma sak nästa dag igen.
Men i och med att jsg tog mig till centrumet för att reklamera ett hel fel köp dobblet hsg hem med en jätte snäll, döt, trevlig chsufflr. Hon och jsg har samma Grupochef och mer om det gpr nu lösa om imorgon.
Så idag fast lite senare efter middagen runt kl.17:15 åkte jsg med den bussen här hemifrån till Ica i centrumet ca. 5 km norr från mig, för skulle hsg köpa ketchup till mig och mamna ville ha margarin och höst jsg frogade vad hon skulle bajs...? Hon sa att hon tänkte baka bullar och bjuda ( här sa hon namn) på bulle för den personen fyller år snart. Jag sa FP Nör jsg satt på bussen hem att jag tyckte jsg kunde FP en bulle iallafall flr jag var sp snäll och handlade åt henne. Då säger hon en halv kan du väl få. Aja gpr se om hsg ens får det.
Nu denna vecka när vi jobbar ör det vecka 16. Tycker ju veckorna går så himla fort.
Jo just det idag gjorde jag egna köttbullar till middag. Kolla kolla in vad gott mä hitts inte den bilden med det var sp jätte gott har ju i hela mitt liv ätit färdigt rullade kött bullar fast nu kan jag säga visst det kan MSN juöta när man inte har varken tid: or att göra egna köttbullar.
Har ju länge trott att jsg ska tro att jsg står ichbknpdar en död människas kropp men det kände jsg inget alls sv.
Jaja detta var min dag idag
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela