attgra.blogg.se

2024-04-16

Publicerad 2024-04-16 21:30:08 i Allmänt,

Hej Jeh!!!
Idag gick jag upp kl.6:00 på morgonen kopplade hundarna ochvhsde dem mat, gick sedan med de hem till mamma och syrran sp kl.7:15 gick jsg ifrån mamma ner för att åka med 7:27 bussen till jobbet. På jobbet idag sp gjorde vibrerar sorterade detta....( som vi gjort i fler veckor nu:
(null)
+ idag skulle våra grannar på jobbet fånig ochbäts ochven person förvinne ville inte gå med ut ochväts för hon hade matlåda med dig dö hon fickparkera inne hos oss dp när de gick iväg för att äta.
Då åkte jag ju hem efter rasten, hon jsg åkte hem med sa att honngade en present dom jsg skull fo sv henne. Hon bor bsra hus dinfitter just njbichvden hög grejen har hon för hon har din bastad. Hsg sa haha vi gpr väl se när den kommer med hon varvigts dobegsystradcsv denna saken dp hon tyckte hsg kunders den och det ville jag med.
Jag sa minns du inte vart du lagt den hemma hos er dotter? Hon sade nej den ög intf hud min dotter den ög i min bostad för hsg och min man nog men vi måste hjälpa båg dotter dp vi bor hos henbfvjust nu men du fpr den hör saken flf jsg vill intecgacden. Jag sa okej sp du menar på fullaste allvar att jsg ska FP den av dig fo? Hon sa jo men precis.
Nä nu måste jag gå och duscha eller bada för imorgon är det jobbar gags igen.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela