attgra.blogg.se

2024-04-17

Publicerad 2024-04-17 14:46:28 i Allmänt,

Hej Hej!!!!!
(null)

 
Idag på jobbet så sorterade vi träskruv som vi gjort i flera veckor sp efter vi ätit lunch dp satt vi i vårt rast rum vi som ätit klart så kom minnkontwkt person på att vi ska slls säga en positiv sak om vara dp blir Man lite mer uppmuntrad eller vad hon sa.
Så jsg fick höra mycket positiva saker om mig men min kontakt person sa att jsg är verkligen en tidsoptimist alltså hon menade inget dumt med det jsg sade nä men tack vad menar du med det ordet hon sa jo när du har tid dö du ska åka iväg på något eller som exempel du ska ju vara på jobbet kl9:00 är din arbetstid men du kommer ju långt innan din arbets tid ens börjat osv. Jag sa ja men detvär bättre att vara tidig än sen förvjsg MSN tandläkarlådor tid/besöks tid på sjukhus ha do for man ju betala för den vård man aldrig gick om man är sen . Min kontakt person sa jo det ör ju sant. Jag sa bättre tidig ön sen. Flf har man tandläkartid och missar man den tiden dl får man betala för undersökningen som aldrig blev av.
Jag tyckte det varvlite att Få hörs lite positiva saker om sig själv. Jag som annars ör så grinig av mig. Men en kollegor som inte kan prata dl bra hon sa msmms ichboejadecpö mig och någon frpgsde henne om hon undra om min mamma? Hon sa fö nä och tecknade hund och började skälla, då var det en arbetsledare dom frogade om hon menade att jag var duktig på hundar. Dosa hon sa do peka hon på mig ichvdacnsmmscjachsgvvetvintr vad hon menade mex det. Det var ner uppmuntrande att glra dp hör det gadevmin kontakt person rött i.
Jaha kram kram// Andrea



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela