attgra.blogg.se

2024-04-18

Publicerad 2024-04-18 18:30:24 i Allmänt,

(null)
Hej Hej ni ser det blåa nattlinnet har jag haft väldigt länge ochven ni klickar på bilden ochvkerar dö ser nu att jsg fått sy ihop hål i nattlinnet det blåa då men det är kastat nu gör jsg köpte det rida på Ica maxi idag. Hon kvinnan på Ica maxi som visade mig var de fanns hon sa spara kvittot ich visade vad jsg inte skulle ta bort innan jag provat om det skulle vara för litet. Menjsg tyckte att nattlinnet satt jätte bra på mig.
Så nu längtar jag bara tills natten kommer.
Så när jag kom hem till mig testade jag detta nattlinnet deltidsförskola och det satt jätte bra så jag slängde prislappen och kvittot. Jo Nör jsg åkte till Icamaxi idag för att köpa det nya nattlinnet träffade jagen kollega på mitt jobb, hon pratar endast tecken språk, läser av på läpparna. Jsg frågade om vi skulle gå ihop inne på maxi men der ville hon inte jsg sa okej visst visst dö Nör vi gick av bussen först gick hon och tog rnvagn jsg gick rakagen in j butikenför att ta det jag så länge tänkt men kom äntligen iväg och köpteder rosa nattlinnet, det blåa tradiga harvjag lagt i doppkorgen nu.för def var då trasigt så det går inte att vårt återvinna.
Jaja detta var min dag idag.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela