attgra.blogg.se

2024-04-20

Publicerad 2024-04-20 16:55:24 i Allmänt,

Hej Hej!!! ( just det bild först....
(null)
Den brickan nu ser på bilden köpte jsg idag den låg ihop med 4 andra brickor som låg ihop och det stod 20kr för allt i den korgen jsg kollade ochvhitrsde dessa 5 brickor för 20kr trodde jsg dö de tog jsg med till kassa. Och frågade o. Det var verkligen20kr för fem brickor men gö säger han i kassan nej det är 2@kr st , hade jsg tagit de 5 hade jsg fått betala 100kr för dem men jsg sd at jsg ville bara ha en bricka och jsg tog dengfinsdte dog den på bilden. Sedan när jsg åkte hem speang jag på denna:
( försökte lägga in en bild på hemhkassbilen men det gick ju inte.) i den köpte jag denna:
(null)
Den var ju jätte god visst min mor sa att de har glass nu på pressbyrån för halva priset men jag orkade inte åka och leta isv. Utan hade just kommit hem, var påväg till mamma för att hämta mina hundar sp hade jag en katygkasse som vägde åtminstone 8 ton.
Dö när jsg kom till mig var jsg helt slut och satte mig i min soffa ett tag.
Jaja dagen blev lyckad idag och jsg slapp ta/ sno en bricka från mamma visst der hade jsg fått gjort men de. Här brickan på bilden kostade 20kr der var ju inte så farligt tyckte jag jaja det var min dag idag.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela