attgra.blogg.se

2924-04-22

Publicerad 2024-04-22 22:56:18 i Allmänt,

Hej Hej!!!
Imorse gick jag upp kl.06:00 eller nej hsg vaknade til ochvkollade hur mycket klockan var Dp vsrvklocksn 5:57tänkte jshs on tre minuter skäller dt so hsg satte mig upp och gjorde mig redo för en morgon stund.
Så gick jag till mamma med hundarna ochbpkte med 7:27 bussen hög hemifrån mig till jobber men dö dpg jsg i den bussennvu mötte vid en rondell att det var min kvinnliga bästa kompis dpnplingade jsg för att honan för jsg ville åka med henne flr jsg spg när hon vinkade till oss i rondellen innan bron här hemma att hon dog mig do dpg jsg eller jsg köndevhennes tankar som SAS so snälla håll av bussen ochvåt med mig jsg har en present till dig och jsg plingade och hickbav vid den hållplatsen och han chauffören frogadevon det har jsg som plingade jag log ochvtyckte der var väl en dum frogade varvjubbars jsg och den chauffören inbunden sp jsg à nä men det är väl klart det är ju vars vi två i bussen. Han sa man ska aldrig säga aldrig för det finns bussar som plingar av sig själv. Jag sa hasp okej nä men det var jsg som plingade så stannade han som hsg fick gå av sp vänta jsg till den kvinnan i bussen kom och kolla in vad jag fick av henne........:
(null)
Alltså den vatten flaskan hon sa att den hadeclegat och skräpat hemma hos henne. Hon har inte velat ha den framme att titta på sa hon så hennes man/ gubbe hade lagt undan den. Men jag fick den jo så till min middag idag gjorde jag egna köttbullar igen, kolla in vad stora...:& goda...:
( nej den bilden kom inte med men det blev rätt många ändå. Mums de var jätte goda. Dp på kvällskvisten innan de stängde vår coop sp var jsg ner ochvköpte frys påsar för det var viktigt, en inköpslista, inget mer.
Idag på jobbet sorterade vi träskruv igen.
Godnatt nu måste jag sova.
Kram, kram// Andrea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela