attgra.blogg.se

3924-04-13

Publicerad 2024-04-13 22:09:31 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
(null)

Idag dö tyckte jsg vi skulle fira sa jag till msmms lite påvdkoj. Hon ftpgade vad vi skulle fira hsg sa jo idag firar vi att jsg varit 48 år i hel 8 månader. Mamma tyckte intf det var npgit att fira nä visst vj behövde inte fira det som en födelsedag utan det räckte med att de bara kunde sagt grattis. Men idag fig jag till Västerhaninge, köpte intf mer potatis harvjag redan två säckar k mitt kylskåp men jag köpte creamfraische, kapris, detvhsg skulle hs till min jätte goda egna gjorda potatis sallad. För jsgvköptfvjublådif frånnDollarstire igår 29kr glf gvp rätt stora burkar som jag kan siarnapotatis  salladen i som blir över. Den potatis salladen är så där extra god om man har som exempel klttbulkar till. Det älskar hsg iallafall. Sp kollade jag på gpngarnavpp fortet sedan kände jag nä nu måste jsg gå ut på nattkissning med hundarna. Sp jag missade slutet på fångarna på fortet men kan ju se reprisen imorgon.
Jo när jsg var till Centrumet ca5km norr från mig så Nör jsg handhar det hag skulle och gick till bussen flf atg pkachem föruftpn. Der var sp skönt att sitta ner dp jsg blundade och lutade mig bakåt och tyckte bara om att andas in frisk luft. FP kom det en tågvärd fram till mig jag visste inget jsg satt bara och blundade och njöt av livet do kom den mannen fram till mig ichvsadecursökra gag tittade på honom ochvkollade ichvdadechs...? Ochvhiooas hsg dig frigabdevut. Han frogade hufvhagvmpf egentligen? Jag sade jo tack jag mår bsra bra men är dl trött j benen ichvtönktd Nör hsg väntar på bussen kan jag vila lite alltså blunda ett litet tag bara...? Han sa haha du verkar må bra sa han till mig. Jag sa jo klart hsg mår bra är jag sjuk rör hsg mig intf ute bland folk hsn sa nä bra det men jag trodde du var drog påverkad...?
Jag log ochvde nej nej ingen fara. Jsg har testat röja några hpngefvnen tycker inte om smaken och snus ög inget för mig och dricker alkohol flf jsgvintdchelkervlöngre.+ tyngre stiger vögrar hsg ens testa gör hsg vet mig man fast ör det ett helvete atg komma ur det jag är baeavlitectrötg k benen är ju ute och god mycket isv. Han sa att han förstod ochvatrvgan skulkevlpra mig för vila till bussen kom men just när han gick ifrån dör vi satt kom ju bussen. Dp jag åkte hem, gick till mig först. Med den blomman ni ser högst upp den köotevjacvich satte ut på min balkong. Det ög en panse. De sägs att de jsn vika ihop sig om det ör flf kallt men sen Nör solen och Böhmen kommer mår de mycket bättre. Sjs läggs in en bild på blomman högst upp...
Jag tog den bilden, skickade och visade Mamna, syrran ochvkunde blir. Visst brorsan dkrev och tyckte den var fin. Dl blev hsg glad men syrran och msmms fick man dra ut dem svaret so hör: " VISST ÄR DEN FIN?
Då kunde skrev mamma messade : @ ja"och syrran: "aa".
Nä nu måste jag sluta. Flf vi har just kommit in efter en kvällstidning med hundarna, visst jag har borstat tänderna idv. Tänkte nu hor vi in och ser slutet på gångarna på fortet men der var ju redanndlut när vi kom in FP gpr vi väl gå och lägga oss.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela